czwartek, 4 września 2014

Opowiadanie yaoi: Liar. Prolog. (Jimin x Kris x Lay)

Ahoj. ♡
Jeszcze nie wiem co to będzie, ale mam zalążki pomysłu. Zapraszam na króciutki prolog nowego opowiadania - Liar.

Pairing : Jak w tytule, czyli JiMin (BTS) x Kris (EXO) x Lay (EXO). Choć pojawią się niespodzianki.
Typ : School life/szkolne życie, Romans, obyczaj, smut, AU.
Ostrzeżenia : Wszyscy są tutaj Koreańczykami. W późniejszych rozdziałach mogą pojawić się sceny erotyczne.


Byłem zwyczajnym chłopakiem. Chodziłem do liceum, miałem za sobą parę związków z dziewczynami, heteryk. Czasem sobie popiłem. Uczyłem się też przeciętnie.
Czasem gdzieś wyszedłem ze znajomymi, ale zazwyczaj siedziałem w domu. Może tylko nieco bardziej niż moi znajomi przywiązywałem wagę do wyglądu. Nie miałem planu na życie, mieszkałem z rodzicami. Miałem jednego przyjaciela, i sporą liczbę znajomych. Nie wyróżniałem się też wyglądem, tak przynajmniej sam twierdziłem. Prowadziłem w internecie aktywniejsze życie, niż w rzeczywistości. Nie wiedziałem już co mam ze sobą zrobić. Jaki mieć cel w życiu. Czułem się człowiekiem w odcieniach brązu i szarości. Tak, szary i brąz to były zdecydowanie kolory mojej duszy. I z takim kolorem poszedłem tamtego dnia do szkoły. Wtedy nigdy bym nie pomyślał, że moje życie tak się skomplikuje.

A wtedy w szkole...pojawił się ON.
No, może się nie pojawił. Zawsze tam był.
Ale ja dopiero tamtego dnia, spojrzałem na Niego inaczej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz